ROCKS OFF - The Rolling Stones Message Board
A Bigger Bang World Tour 2005 - 2006
Who's driving my bus?
The Bigger Bang Bus in Buenos Aires, Argentina
40x5 la Disquería/ Midnight Rambler / 40x5 Tributo bar / EMI Argentina / Modena Desing
Photo by khalil78 from BdP the message board by Midnight Rambler and Rocks Off
[ ROCKSOFF.ORG ] [ IORR NEWS ] [ SETLISTS 1962-2005 ] [ FORO EN ESPAÑOL ] [ BIT TORRENT TRACKER ] [ BIRTHDAY'S LIST ] [ MICK JAGGER ] [ KEITHFUCIUS ] [ CHARLIE WATTS ] [ RONNIE WOOD ] [ BRIAN JONES ] [ MICK TAYLOR ] [ BILL WYMAN ] [ IAN "STU" STEWART ] [ NICKY HOPKINS ] [ MERRY CLAYTON ] [ IAN 'MAC' McLAGAN ] [ LINKS ] [ PHOTOS ] [ JIMI HENDRIX ] [ TEMPLE ] [ GUESTBOOK ] [ ADMIN ]
CHAT ROOM aka The Fun HOUSE Rest rooms last days
ROCKS OFF - The Rolling Stones Message Board
Register | Update Profile | F.A.Q. | Admin Control Panel

Topic: For the dutch (in dutch) Return to archive
September 6th, 2005 07:54 AM
egon heb dit artikel gister al ergens gepost,
maar zie vandaag dat er aardig wat reakties op gekomen zijn (zie onder het artikel)

sommige leuk, maar de meeste natuurlijk van het echte
telegraag lezers nivo

http://www.telegraaf.nl/prive/25008051/Echte_Stones_fans_kennen_nieuwe_cd_allang.html

Echte Stones fans kennen nieuwe cd allang

AMSTERDAM - "Natuurlijk ga ik de cd dinsdag halen", zegt Wim van Hal, groot Stones-fan en mede-organisator van de Stones fandag op 25 september. Van Hal heeft de zestien nummers op de nieuwe plaat A Bigger Bang allang gehoord, maar hij koopt nu eenmaal "alles wat los en vast zit van de Stones" .

Dat kan SP-voorman Jan Marijnissen beamen. "Ik heb alles al van die Stones, dus die nieuwe cd ga ik wel halen." Hij heeft de nummers nog niet gehoord. Presentator en zanger Henk Westbroek wel. " Via internet is de plaat eigenlijk al weken illegaal beschikbaar als je een beetje zoekt en weet te vinden."

Hij vindt het wel lastig om een afgewogen oordeel over de nieuwe Stones-cd te geven, omdat hij de nummers slechts een aantal keer heeft gehoord, maar de kwaliteit was vrij slecht. "Toch zitten er wer een paar hele goede nummers tussen en niet een nummer maakt de indruk snel even in elkaar geflantst te zijn omdat de plaat vol moest. Jagger zingt beter dan ooit en met name Charlie Watts is weer erg op dreef."

Van Hal heeft op 25 september in Didam samen met nog een paar grote Stones-fans een fandag georganiseerd. Hij verwacht honderden fans. Dan komen er ook vier Stones-coverbandjes spelen, waaronder Undercover. Zij spelen ook een nummer van de nieuwe cd. "Die zit er al helemaal in hoor" , zegt bassist Jan Lange. Hij heeft de nieuwe schijf al beluisterd via internet, maar hij is er nog niet helemaal kapot van. "Muzikaal is het erg goed, maar ik mis een beetje het vuur wat ze begin jaren '70 wel hadden."

Westbroek heeft via radio en tv al vele recensies gehoord. "Dat waren van die wijsneuzen die voor de zoveelste keer op rij vonden dat de Stones te oud, te kreukelig en te rijk zijn om eigenlijk nog rock & roll te mogen maken, maar de afgunst druipt vaak van dat soort professionele meninkjes af." Het is volgens hem "een beetje bon ton tegenwoordig om de krullenjongen het werk van de meestertimmerman te laten beoordelen".

In Amerika zijn de Stones al aan het toeren met hun nieuwe plaat. Volgend jaar zomer komen ze ook naar Nederland. Verschillende fans zijn een actie begonnen zodat het optreden niet in de Amsterdam ArenA is. De akoestiek is daar volgens de fans veel te slecht. Een 'galmbak' wordt het genoemd. Op zijn website heeft Jan Marijnissen daar ook tegen geageerd. "De ArenA vind ik helemaal niks. Maar als ik kaarten kan krijgen ga ik toch, mits ik op het veld kan staan." Daar valt het slechte geluid volgens de SP-voorman nog wel mee.

Van Hal vraagt zich af of de actie van de fans effect heeft. Via zijn website kun je een brief downloaden voor concertorganisator Mojo waarin mensen hun ongenoegen kunnen uiten. "De Stones staan er niet om bekend dat ze veel doen voor hun fans, dus ik vraag me af of het gaat werken."


Uw reacties: Ik heb hem zelf al een week of vier maar vind hem eerlijk gezegd zwaar tegenvallen. Het album opent met rough justice en zoals je mag verwachten zou het er vanaf moeten spetteren. Helaas hebben de Stones voor zekerheid gekozen en vallen alle 16 nummers onder standaard stones muziek. Misschien dat ze te oud beginnen te worden, het te veel een verplichting wordt of ze hebben het er gemakkelijk af willen brengen. Alle Stonesfans die op iets nieuws wachten zullen bedrogen uitkomen, het is veel van hetzelfde. Maar mischien is dat wel waar het bij de Stones om draait. Je weet wat je kunt verwachten en bent verzekerd van Stones muziek. Mij kan het niet zo boeien, ik hou er van om verrast te worden
hans van geel, tilburg ma 5/9, 10:08

Idd kwalitatief is het prut als je het download van internet. Ik was wel ff nieuwsgierig. Ik ga ze toch liever live bekijken, da's al een feestje op zich!
Stonefan, ma 5/9, 10:12

ik vind de rolling stones erg goed,vooral PAUL McCARTNEY!!, die gaat nog jaren mee!
arno poorthuis, overdinkel ma 5/9, 10:33

in bijna ieder europees land is er wel een winkel te vinden die de cd la verkoopt (sinds vorige week). helaas virgin in marseille was zelfs tot gisteren (zondag) niet bereid om mij er een te verkopen. (terwijl ze ze al wel hadden!) dus toch maar even gedownload. maar vandaag (en NIET de 6de) is het toch echt zo ver!
van de vrugt, marseille (fr) ma 5/9, 10:43

De CD ligt sinds zaterdag al in de winkel!!! Heb hem dus gelijk gekocht. Ik heb hem nu al verschillende keren beluisterd. Prachtige CD !! De mannen spelen als vanouds!!!
Geert van Wissen, Nijmegen ma 5/9, 10:44

Ik vind de stones zowiezo zwaar overgewaardeerd. Natuurlijk is het een verdienste om zolang beroemd te zijn, maar vanuit een puur muzikaal oogpunt zijn het hele matige muzikanten. Charlie Watts is natuurlijk een zeer beperkte drummer, die vrijwel alleen een 4kwartsmaatje kan spelen (en dat al niet strak), maar vraag hem niet een 3 kwarts of een shuffle te spelen. Keith Richards speelt ook al 40 jaar hetzelfde riffje, maar als hij iets anders moet doen kan hij het niet, kijk maar naar de film Hail Hail Rock & Roll met Chuck Berry; die moet hem een keer of zes uitleggen hoe hij een eenvoudig riffje speelt en dan kan hij het nog niet. Om over Jagger en Woods maar niet te spreken. Vergelijk al deze mensen nu eens met een Steve Gadd, een Carlos Santana of noem maar op... Voor wat betreft de beheersing van hun instrument vallen ze daarbij volledig in het niet.... Maar misschien is dat wel de grote verdienste van de Stones: weinig kunnen en veel rendement halen...
muzikant, den haag ma 5/9, 10:46

PAUL McCARTNEY speelt toch niet bij de stones??? maar bij die andere wereld band!! die zijn toch "the best rock and roll band in the world?" toch????
beatles fan, enschede ma 5/9, 10:46

Echte muziek-kenners/liefhebbers daar in DIDAM: Jaren geleden was de fanclub van Status Quo daar gevestigd, zo ook de band QUOTATION. Stones zijn natuurlijk de echte "die-hards" tussen de popsterren, maar ze vergeten dat ze ook een dagje ouder zijn geworden, of hebben ze het geld zo broodnodig? een muzikant moet toch weten wanneer zijn hoogtij dagen over zijn?! dat weten profsporters ook en stappen op het juiste moment uit de schijnwerpers.
Benjamin, Kethel ma 5/9, 11:10

gewoon zaterdag in de winkel gekocht
willem, ma 5/9, 11:10

ja klopt beatle paul heeft ook een nieuw album op de markt "caos and creation in the back yard" moet zeggen dat hij de stones voor de zoveelste keer weer over treft!
vanebscheuten, lisse ma 5/9, 11:13

weet niet wat er treuriger is: the stones of hun 'fans' die nog steeds achter dit sneue stelletje aanhobbelt...
same , old story ma 5/9, 11:15

Ik vind de cd helemaal te gek. Weer beetje zoals The Stones vroeger, super!
Lisa, Almere ma 5/9, 11:22

echte stones-fans laten deze cd waar hij is , in de winkelrekken. afschuwelijk slecht is hier een understatement.
sabbe marc, gent , belgie ma 5/9, 11:30

Tja, die CD wordt door muziekjournalisten snel op Internet gezet. Die mogen hem een maand voordat hij op de makrt komt al beluisteren om hun mening te geven. Kennelijk zitten er wel altijd een paar tussen die het niet na kunnen laten het schijfje ter beschikking te stellen op het net. Het zou mij niet verbazen als die uitgedeelde CD's elk een geheim labeltje hebben meegekregen zodat de verantwoordelijke schrijvers te grazen kunnen worden genomen voor het schenden van copyrights.
Muddy Waters, Chicago ma 5/9, 11:37

"ALS VANOUDS" da's nou precies waar de Stones goed in zijn; in veel van hetzelfde... nooit eens vernieuwend... die muziek is al net zo verlept als Keith Richards.... ROLLATORROCK !
niks nieuws onder de zon, de enige popstad van NL: Den HAAG ! ma 5/9, 11:38

De enige die écht goed speelt op die CD is Ringo Starr
J.L., Nijmegen ma 5/9, 11:39

De cd lag idd afgelopen zaterag al in de winkel. Niet dat ik hem heb gekocht, want ik ben absoluut geen fan. Maar wat een bullshit wordt er weer verspreid over het feit dat het album al een poosje gratis te downloaden is en dat daardoor de Stones mogelijk miljoenen dollars aan inkomsten mislopen! Al dat gezeik steeds over dat artiesten veel geld mislopen door ilegaal downloaden. Wat heel van die artiesten (sterren noem ik ze al niet meer) in een dag verdienen, moeten wij vaak 2-3 jaar voor werken. En dan moeten wij ook veel geld betalen voor albums die je na een maand niet meer luisterd (de gemiddelde consument, niet de echte fans). Fijn voor de fans dat er eindelijk weer een Stones album uit is, en hopelijk is het voor de meeste ruim de moeite waard.
Franklin, Spijkenisse ma 5/9, 11:51

CD op internet gehoord. Redelijk positief verrast eigenlijk. Maar ik vind zowat geen één nummer van de Stones echt slecht. De Stones zijn méér dan een muziek-band. Hun hele verschijning met uitgekookte PR is niet te evenaren. Het lijkt zo'n zooitje, maar overal wordt over nagedacht. Muzikaal is 't niet altijd top. Maar ze hebben iets extra wat bijv. U2 of wannabees Bon jovi absoluut niet hebben. Santana bijv. is veel beter; maar de Stones hebben wereldwijd meer fans dan wie ook. Ik snap wel waarom. Maar daarvoor moet je wel het Stones-Gen hebben.
bram, heemskerk ma 5/9, 11:54

Stones, zijn dat die opgewarmde lijken uit Engeland. Die podofiele zanger hadden ze allang op moeten pakken en dat gemummificeerde karkas op de solo laat die lekker gaan breien
Van den Berg, Arnhem ma 5/9, 12:00

Het is zoals Henk Westbroek zegt de krulle jongens beoordelen de Meester Timmerman. Geweldig album met als absolute uitschieters Rough Justice, Back of my Hand en Look what the cat dragged in Wil je de brief downloaden voor Mojo http://www.thestones.info
Wim van Hal, Didam ma 5/9, 12:05

IK BEREUR HET HEEL ERG DAT ER TWEE BANDSLEDEN VAN THE BEATLES DOOD ZIJN(lennon/harrison,ik mis ze!)....NU STAAT HET 4:2 VOOR DE STONES
i'm the walrus, peperland ma 5/9, 12:06

Ik had de cd vrijdag al in huis ik vind hem wel goed,verder draait het niet om de cd maar om de stones zelf. Natuurlijk hebben ze slechte albums gemaakt maar ze hebben iets wat andere bands niet hebben neem bijvbeeld U2, die brengen niets toe alles draait om Bono en de rest word vergeten,bij de stones is dat niet het is gewoon een big familie,die het al 40 jaar met elkaar uithouden. En ze hebben ook de meeste fans die nog steeds trouw zijn aan de stones,een echte fan koopt gewoon de cd dat hoort bij je verzameling basta. Afkraken is heel makelijk zeg ik maar.
Marcel Brugman, Zevenaar ma 5/9, 12:18

Iets voor de nieuwe zender Max.
Hassie@, Utrecht ma 5/9, 12:48

Je moet gewoon het nieuwe singletje van The Rolling Stones kopen op het 'ouwerwetse vinyl...en dat heb ik gedaan 2 weken geleden....ouwe pick-up erbij en gaan als een JEKKO. Afgelopen Vrijdag 2 September eveneens de LP op vinyl gekocht...vééééél mooier. Échte fans gaan voor vinyl.
Nic van Leeuwen, Hoek van Holland ma 5/9, 12:55

Wordt het niet eens tijd dat deze lieden, net als The Moody Blues en The Beach Boys, eens naar het bejaardentehuis gaan?
G. van Dijk, Valkenburg (Z-H) ma 5/9, 13:03

ze spelen LIVE al jaren super slecht..... ....en nu ligt het opeens aan de ARENA?????
BILLY SHEARS, LILLYPOOL ma 5/9, 13:21

ze blijven toppie wat ze ook zeggen de meeste zijn jaloers op ze zo lang en tog erg goed
thea, zoetermeer ma 5/9, 13:26

hallo meneertje uit valkenburg en andere zeikerds, de vraag gaat hier over de nieuwe cd van de stones. niet wat je van de stones zelf vindt. ga lekker zelf in het bejaardehuis zitten kan je lekker naar de plaatselijke piraten zender luisteren. en zeg me anders eens welke band doet hun dit na?? juist geen enkele. kan niet wachten tot ze volgend jaar weer komen en met mij velen anderen.
jumping jack flash, rock n roll village ma 5/9, 13:39

als ze nu stopen maken ze zichzelf ook niet zo belachelijk.....lekker die oude mannen afkraken
wiliam campbell, mull of kintyre ma 5/9, 13:41

DRA_MA_TISCH slecht, gewoon niet om aan te horen. Er lopen in het bandjescircuit duizenden rond die muzikaal beter zijn, alleen niet zulke verlepte koppen hebben.... Deze gemummificeerde fossielen moet nu echt stoppen hoor, het wordt nu echt lachwekkend...
play that funky music white boy, de haaggg ma 5/9, 13:44

WOW al bijna 30 reactie's....dus veel fans hebben ze ook niet!!!!
black bird, maasrticht ma 5/9, 13:53

Dit is gewoon weer meer van hetzelfde. Begrijp niet dat zelfs de fans niet eens uitgekeken raken op deze lieden. Het huidig succes hebben ze dan ook te danken aan een uitgekiend marketing plan en niet aan de fantastische muziek
Opa, ma 5/9, 14:31

ik koop liever de nieuwe cd van Paul McCartney ipv die fossielen...
, ma 5/9, 15:01

ik ben een Stones fan en tja, de cd maakt op mij amper indruk. Het vuurtje is een beetje gedoofd naar mijn mening al zijn de concerten altijd goed! En wat betreft het downloaden, er staan al maanden perfecte versies van het album op, voor mij niet na heftig speurwerk maar goed je kan niet alles hebben, ik ben ook geen doorsnee downloader zullen we maar zeggen.
Gerard, Herwijnen ma 5/9, 15:03

Ik ken de cd nog niet, maar dat maakt geen ene moer uit voor de echte fan.
gerard b te R, rotterdam ma 5/9, 15:04

'k snap niet echt dat geklaag over de niet vernieuwende bejaarden, the Stones. Alsof er tegenwoordig uberhaupt nog zoveel vernieuwends is te beleven in de muziek. Als jaren klote hip hop en techno. Komt niet in de buurt van wat de Stones voor de pop muziek heben betekent.
Rock bejaarde, Gouda ma 5/9, 15:37

Ik vind de cd verrassend goed maat keith kan beter niet meer zingen want het is echt op met die stem. Ik mis wel het geile saxwerk vab Bobby. Het klinkt lekker vanouds goed maar ik prefereer toch de stijl van exile of sticky fingers. Charlie is good tonight isn t he.
ger, amsterdam ma 5/9, 15:46

Waarom gewacht tot morgen? Was vanaf 02-09-05 in Nederland al te koop bij de freerecordshop. 3 voor 39,99 Euro-tjes. Wie doet je wat, Prima Cd-tje weer eens de Stones zoals ik ze graag hoor.
Groen, Jan Jaap, Noordwijk ma 5/9, 15:51

Voor alle azijn zeikerds en "muzikanten" die het niks vinden en zelf al vele nr. 1 hits op hun naam hebben pffff: één van de beste releases ooit.... Via internet was het matig, maar de CD draait al de hele middag...met als absolute uitschieter het dol komische Oh Not You Again. Geweldige bassist, maar die staat niet op de foto.
Fred, Enschede ma 5/9, 16:04

Celstraf minderjarige groepsverkrachters ! Hier moeten we ons druk om maken ipv de stones. Deze gasten hadden gestenigd moeten worden , stelletje laffe K-honden.
Space, ma 5/9, 16:19

Met albums als Sticky Fingers en Exile hebben de Stones ruim dertig jaar geleden de kwaliteitslat onevenaarbaar hoog gelegd. Heel fout om de Stones sindsdien af te rekenen op de prestaties uit die vervlogen tijden. Van de stratenmaker of de wiskundeleraar zeg je ook niet dat ze in de bloei van hun leven de beste prestaties leverden. Een (middelmatig) Stones album blijft de moeite waard voor iedereen die er naar wil luisteren, moeten we daar nou echt zoveel woorden aan vuil maken...? Wat een gelul allemaal!! It's only R&R, but I like it like it, yes I do!!! Dus wat mij betreft rocken de opgewarmde mummies door tot het gaatje!!!
Vooral DOOOORGAAAAN!, Kopstukken ma 5/9, 16:20

Oude bands zijn net als old timers. Ze blijven mooi en lopen goed voor wie de ware liefde ziet! Is toch geweldig dat dit soort bands nog altijd de wereldpers weet te beroeren. Laten we niet te kritisch zijn maar een voorbeeld nemen aan hun energie. En knap dat ze na al die jaren niet van hun eigen immage zijn afgeweken. Als je dan nog altijd wereldwijd het voorpagina nieuws weet te scoren, dan moeten al die joaloerse critici maar zelf even voor de spiegel gaan staan en vervolgens maar snel afdruipen. Stones is reeds lang een legende die valt te bewonderen en daar valt niet over te "twisten". Als je het alleen maar over "akkoordjes" hebt, dan heb je het echt nooit begrepen.
Beatle Fan in respect, Liverpool ma 5/9, 16:29

Het lijkt wel of ik weer op school zit in de jaren 60. De Beatles zijn beter dan de Stones lekker pueee. Voor de rest voeg ik mij achter de reactie van ,,Jumping Jack Flash " Laat ons gewoon genieten van onze STONES. En voor de rest ,, lekker pueeeee "
rollingrob, purmerend ma 5/9, 16:49

Iedereen die de Stones belachelijk maakt slaat mijn vader op zijn bek.
Juriaan, Hoorn ma 5/9, 16:56

Nohhh Jan Lange staat erin; J weett!! Mijn mama's vriendJeee Je weetttt tOogg!
MilOuu. Je weeet, OSB vriend! ma 5/9, 17:24

Juriaan uit Hoorn, als jij nu eens even braaf in je mand gaat liggen. Als de Stones al getypeerd worden als opgewarmde lijken, is je pappie al niet veel beter. Zouden Wood, Richard, Watts en Jagger ooit gehoord hebben van op het toppunt van hun roem stoppen? Hadden ze in 1964 al moeten doen.
B. Jones, J. Lennon, G. Harrison en K. Moon, Engeland di 6/9, 00:17

met die klote muziek van nu mogen de stones van mijn nog vijftig jaar door gaan rock en veel roll
louis soemers, tilburg di 6/9, 00:19

Brian Wilson, Beatles, Bob Dylan, Paul Simon... allemaal zijn ze beter dan de Stones. Toch knap dat een groep matige muzikanten zo lang hetzelfde kan doen zonder dat hun fans er kotsmisselijk van worden.. veel plezier in de ArenA volgend jaar.
Sad Eyed Lady, Lowlands di 6/9, 08:49

Bij de MediaMarkt ligt de cd ook al vanaf vrijdag voor 9 euro 99. De CD is behoorlijk goed en behalve dat Charlie Watts erg goed drumt, heeft Mick Jagger meer dan ooit gedaan. De plaat lijkt qua energie op Some Girls. Then again vond ik Bridges to Babylon ook erg goed! Your Mileage Might Vary! Inderdaad jammer dat er geen blazers op staan maar de nummers vroegen er blijkbaar niet om.
RoBoKok, A di 6/9, 09:17

It's only rock'n roll and I like it!!
marga, Arnhem di 6/9, 13:15


September 6th, 2005 10:16 AM
Jair i think THAT says much more, sorry!


Cerca de 600 pessoas participaram, nos dias 31 de Agosto e 1° de Setembro, do Lançamento de Tendências para o Outono/Inverno 2006, realizado na CIC de Caxias do Sul. A promoção é do Fitemasul (Sindicato das Indústrias de Fiação, Tecelagem e Malharias da Região Nordeste do Rio grande do Sul), por meio de seu Comitê de Estilo.

O presidente da entidade, Gilson Tonet, diz que o público recorde por si só demonstra o sucesso do evento. “Isto nos deixa muito contentes e estimulados a realizar o próximo evento com ainda mais disposição”, diz o empresário, destacando também que no dia 1° foi realizado um café da manhã com os patrocinadores, que já se comprometeram a apoiar a próxima edição do Lançamento de Tendências.

Estiveram presentes empresários do setor de toda a região, do centro do país e inclusive do exterior. “Não podemos deixar de mencionar também nossa equipe interna de colaboradores como responsável pelo êxito”, destaca Gilson Tonet.

O evento vem sendo realizado em duas noites em suas mais recentes edições a fim de garantir mais conforto aos malheiros, patrocinadores, imprensa e visitantes em geral, explica a executiva do Fitemasul Mariélida Chemello.

A coordenadora do Comitê de Estilo Guadalupe Bolzani explica que novas idéias, dinamismo e tecnologia incursionam pelos temas de inspiração do outono/inverno 2006. “Cores tradicionais em novas harmonias, texturas e volumes para um visual renovado buscam características que refletem na criação de uma moda que preconiza o estilo do inverno: conforto, refinamento, equilíbrio e inovação”.

Os quatro temas propostos - Urbano Casual, com elementos estéticos inspirados nos anos 70; Vintage Romântico, no qual os movimentos no tempo e no espaço criam um novo estilo romântico; Releitura Clean, onde os elementos geométricos ganham espaços para releitura de novas performances; Étnico Contemporâneo, pelo qual a fusão de várias culturas do leste europeu, Ásia e América cria um mix excêntrico de forte impacto visual, ilustram o estilo marcante e contemporâneo de criar a moda em malha do Comitê de Estilo.


O trabalho apresentado pelo Comitê é baseado em informações coletadas junto a feiras européias de moda. De cidades como Florença, Milão, Paris, Londres e Nova York, são trazidas informações sobre fios, materiais de aviamentos, cores, formas e texturas, aprimorando o trabalho de pesquisa de tendências mundiais de moda e de adaptação ao mercado brasileiro.

O Comitê de Estilo, já em busca de informações para o Lançamento de Tendências Primavera/Verão 2006/2007, estará na Europa entre os dias 11 e 22 deste mês, por meio de suas integrantes Paula Visoná e Miriam Albé.


Jair Motta
Assessoria de Imprensa do Comitê de Estilo
Mais informações (54) 223-3197, 3025-5734
Caxias do Sul, 06 de Setembro de 2005

September 6th, 2005 12:52 PM
Angiegirl
quote:
egon wrote:
Stones, zijn dat die opgewarmde lijken uit Engeland. Die podofiele zanger hadden ze allang op moeten pakken en dat gemummificeerde karkas op de solo laat die lekker gaan breien


Hehehehe! I didn't know there still were Dutch azijnpissers with a sense of humour!

[translation of the quote above, a nice reaction from a Dutch newspaper reader to the article about the new Stones CD:
"Stones, aren't they those rehashed corpses from England. They should have caught that pedophil singer a long time ago and that mummified skeleton doing the solos, he should just start knitting."]
September 6th, 2005 02:57 PM
egon t blijft een vreemde krant met vreemde lezers!
Search for information in the wet page, the archives and this board:

PicoSearch
The Rolling Stones World Tour 2005 Rolling Stones Bigger Bang Tour 2005 2006 Rolling Stones Forum - Rolling Stones Message Board - Mick Jagger - Keith Richards - Brian Jones - Charlie Watts - Ian Stewart - Stu - Bill Wyman - Mick Taylor - Ronnie Wood - Ron Wood - Rolling Stones 2005 Tour - Farewell Tour - Rolling Stones: Onstage World Tour A Bigger Bang US Tour

NEW: SEARCH ZONE:
Search for goods, you'll find the impossible collector's item!!!
Enter artist an start searching using "Power Search" (RECOMMENDED)